Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při vrácení zboží?

Pokud výrobek nesplnil Vaše očekávání a chcete ho vrátit, máte na to nárok ze zákona ve lhůtě 14 dnů od doručení výrobku.

Zavolejte na telefonní číslo +420 605 857 988- rádi Vám navrhneme řešení.

  1. Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení zboží
  2. Zboží řádně zabalte do kartonové krabice, která musí být pořádně vyztužená z každé strany pro zabránění posunu zboží v krabici
  3. Zabalte vyplněný formulář pro vrácení zboží do krabice.
  4. Na balíček prosím připište telefonní číslo +420 605 867 988.
  5. Zašlete zboží:
    • Českou poštou:
      • Příjemce: Oleksandr Dzjula
      • Na adresu: Hindlova 1040/7, Praha 9, 190 00 
      • Tel. kontakt příjemce: +420 605 867 988
    • Prostřednictvím Zásilkovna na výdejní místo: Eshop 3DJK s.r.o.

Jak postupovat při reklamaci zboží ?

Chcete poradit při reklamaci zboží?

Zavolejte na telefonní číslo +420 739 437 792 - rádi Vám navrhneme řešení.

  1. Vytiskněte a vyplňte formulář pro reklamaci zboží
  2. Zboží řádně zabalte do kartonové krabice, která musí být pořádně vyztužená z každé strany pro zabránění posunu zboží v krabici
  3. Zabalte vyplněný formulář pro vrácení zboží do krabice.
  4. Na balíček prosím připište telefonní číslo +420 725 705 710.
  5. Zašlete zboží:
    • Českou poštou:
      • Příjemce: Oleksandr Dzjula
      • Na adresu: Hindlova 1040/7, Praha 9, 190 00 
      • Tel. kontakt příjemce: +420 605 867 988
    • Prostřednictvím Zásilkovna na výdejní místo: Eshop 3DJK s.r.o.